Thursday 13 October 2011

Cerita ku di sekolah

kali nie saya  nak bercerita tentang sekolah saya..

saya bersekolah di SMKDE. dan berada di kelas tingkatan 1A2,
kat kelas saya seorang yang pendiam....
sebab saya lebih suka dengar orang bercakap berbanding saya bercakap sebab saya takut kalau saya tersalah cakap..

seperti biasa, ada orang membenci saya dan mengatakan saya hipokrit,, firstly dengar ayat tu, rase nak nangis je.. tapi bila pikir balik, hurmmm
saya tak kisah pun sebab itu bukan saya...
sebab orang yang hipokrit tu ialah orang yang berpura pura..
dan saya tak berpura-pura.. sebab kat rumah pun saya tak banyak bercakap....
tak caya tanye adik, abang dan kakak saya..

Alhamdulillah saya ada seorang kawan baik yang sudi terima kelemahan saya iaitu farah....
Dialah satu satunya kawan yang memhami saya, biarpun kadang kadang ada salah faham yang berlaku antara kami....dan tidak lupa juga kepada member member yang lain shahierah,atika,rumaiza dan classmate yg lain.. thanx korang.!



saya rasa berat nak tinggalkan SMKDE sebab say terpaksa tinggaklan kawan kawan saya terutamanya
farah...
mungkin tahun depan saya pindah ke sekolah rawang sebab ade sekolah dekat taman perumahan  saya hampir nak siap..

2 comments:

  1. Rindu plak ngan SMKDE.. ;)
    tabahkan hati, cayook!

    ReplyDelete
  2. thanks abidah... i juz love u like a love song.. hehehehe

    ReplyDelete